Påfyll: om eksperimentering og testing 25. mai.
Hvordan bør du jobbe med eksperimentering? Meld deg på frokostseminar torsdag 25. mai. Sammen med TV 2 og Optimizely gir vi deg påfyll av hvordan du best kan jobbe eksperimentdrevet.
Start dagen med oss, vi byr på frokost, kaffe og bakervarer fra kl 08:30. Vi går i gang klokken 09:00!
Program:
08:30 - 09:00 frokost og mingling
09:03 - 09:30 "Introduksjon til A/B testing og eksperimenteringer" v/ Steve Celius og Stein-Viggo Grenersen fra Optimizely
- Hva er eksperimentering
- Hvordan fungerer et verktøy. Hands on A/B-testing
- Hva kan du teste
Steve vil også gi noen gode eksempler som en ecommerce manager kan kjenne seg igjen i.
09:30 - 09:55 "Hva kreves for å lykkes med eksperimentering?" v/ Torstein Torblå og Epinova
- Hva må du sørge for at resten av organisasjonen stiller opp med?
- Hva må avklares før et eksperiment starter?
- Hvordan lager man et godt eksperiment?
10:00 - 10:25 "Eksperimentering i praksis" v/ Jonas Moe og TV 2
TV 2 har jobbet med eksperimentering noen år og fått resultater av det. Jonas Moe, leder for CRO i TV 2, deler hvordan de jobber med å optimalisere kjøpsflyten hos TV 2 Play.
10:25 - 10:30 Kort oppsummering og takk for i dag
10:30 Slutt

Påfyll er en serie eventer der vi tar en prat med personligheter innenfor web, e-handel og omnikanal, for å gi deg nye ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.