Påfyll: Frokostseminar om hvordan du skal lykkes digitalt i 2022

Portrett av Arild Henrichsen, Vegard Garder og Morten Blomfeldt

Onsdag 26. januar delte vi noe av lærdommen fra 2021, om det viktigste du bør gjøre for å lykkes på nett i 2022. Opptaket fra webinaret kan du se her.

Arild Henrichsen, Vegard R. Garder og Morten Blomfeldt deler hva de mener du bør gjøre for å ruste dine digitale løsninger for 2022, og hvorfor, i et digitalt frokostseminar.

 

Se webinaret i opptak her:

 

 

Dette snakket de om

Morten Blomfeldt

Morten Blomfeldt er kundesjef i Epinova. Han har bodd store deler av sitt voksne liv i Asia og Australia, og har bl.a. spilt en nøkkelrolle i Schibsteds rubrikksatsinger i denne regionen. De siste årene har han jobbet på leverandørsiden her hjemme, med stort fokus på hvordan kunder og leverandører kan få bedre samarbeidsmodeller.

Vegard Garder

Vegard Garder er partner og leder for annonsering i Rocket, et av våre søsterselskap i NOVA. Han er en engasjert og tonegivende person i markedsføringsbransjen, og  deler ofte sine tanker om hvordan du kan få bedre markedsføringsresultater ved å kombinere data og teknologi. Han har holdt foredrag i de største markedsføringsforeningene i Norge, vært jurymedlem i Performance Konferansen, deltatt på podcast og sammen med kunder vunnet flere priser innenfor markedsføring.

Arild Henrichsen

Arild Henrichsen er seniorrådgiver i Epinova. Han har jobbet med systemer og webløsninger i 15 år både som tekniker og strategisk rådgiver. Han hjelper kunder med å kartlegge hvor de er, sortere veivalgene deres og stake ut den mest effektive kursen videre.

Om Påfyll

Påfyll er en serie med relevant faglig påfyll innen web, e-handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi i Epinova å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.

 

Vil du ha mer Påfyll?

Her finner du mer inspirasjon, ideer og tips om hvordan du får mest ut av din digitale plattform.