Webinar: Få den siste innsikten om våre digitale handlevaner, torsdag, 24. mars

Portrett av Arild og Henrik

Nye handlevaner krever nye måter å drive digital handel på. Vi ser nærmere på resultatene fra Voyado Index, og hvordan du kan bruke ny innsikt til din fordel.

Nye handlemønstre krever nye måter å drive digital handel på

Voyado har nettopp publisert en rapport, Voyado Index, som har kartlagt nyttig innsikt og trender innen digital handel.

Vi kommer til å se nærmere på:

  • Forskjellen på menn og kvinners handlevaner på nett.
  • Hvordan våre handlevaner har endret seg i butikk og online (under en pandemi.)
  • En vellykket kundedataplattform, hva skal til for å få returnerende kunder?
  • Hvordan du kan få mest mulig ut av personalisering.

 

Fredrik Herdlicka  Fredrik er Country Manager for Voyado i Norge og ansvarlig for alle deres norske kunder. Han har lang erfaring innen retail og ekspertkunnskap og mye ekspertkompetanse på ecommerce fra tidligere roller i bla. Ecommerce-plattformen Litium, og iStone Commerce som rådgiver på omni.channel strategi.
Arild Henrichsen er seniorrådgiver i Epinova. Han har jobbet med systemer og webløsninger i 15 år både som tekniker og strategisk rådgiver. Han hjelper kunder med å kartlegge hvor de er, sortere veivalgene deres og stake ut den mest effektive kursen videre.

Om Påfyll

Påfyll er en serie med relevant faglig påfyll innen web, digital handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.

Se også

Tidligere Påfyll-webinarer finner du her