Portrett av Arild og Henrik

Nye handlemønstre krever nye måter å drive digital handel på

Voyado har nettopp publisert en rapport, Voyado Index, som har kartlagt nyttig innsikt og trender innen digital handel.

Vi kommer til å se nærmere på:

  • Forskjellen på menn og kvinners handlevaner på nett.
  • Hvordan våre handlevaner har endret seg i butikk og online (under en pandemi.)
  • En vellykket kundedataplattform, hva skal til for å få returnerende kunder?
  • Hvordan du kan få mest mulig ut av personalisering.

Arrangementet er digitalt, gratis og vi sender live torsdag 24. mars kl 09:00 - 09:30

Fredrik Herdlicka  Fredrik er Country Manager for Voyado i Norge og ansvarlig for alle deres norske kunder. Han har lang erfaring innen retail og ekspertkunnskap og mye ekspertkompetanse på ecommerce fra tidligere roller i bla. Ecommerce-plattformen Litium, og iStone Commerce som rådgiver på omni.channel strategi.
Arild Henrichsen er seniorrådgiver i Epinova. Han har jobbet med systemer og webløsninger i 15 år både som tekniker og strategisk rådgiver. Han hjelper kunder med å kartlegge hvor de er, sortere veivalgene deres og stake ut den mest effektive kursen videre.

Meld deg på 

Nyhetsbrev

Din kontaktinformasjon vil lagres og behandles i samsvar med vår personvernerklæring, og vil benyttes til senere informasjon og invitasjoner så lenge ditt samtykke er aktivt. Voyado som vår samarbeidspartner på dette seminaret vil få innsyn i påmeldingene.

Om Påfyll

Påfyll er en serie med relevant faglig påfyll innen web, digital handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.