Collage av bilder fra Voice Norge

Dato: onsdag 9. juni 2021

Tid: kl. 09:00 - 09:30

Bli med på webinar med en av Norges mest spennende e-handelsaktører, Voice Norge.

Klesbransjen endres i rekordfart, og Voice styrker sin posisjon i digitale kanaler.

Klesbransjen var ikke den første til å omstille seg digital handel, men opplever nå et endringstempo som overgår de fleste andre bransjer. I Norge har vi sett flere og flere rene nettaktører som selger på tvers av Europa, og selskaper som Zara og H&M investerer også veldig tungt i teknologi.

I dette webinaret spør vi Voice hvordan de jobber for å tilpasse seg endringene i klesbransjen. Hvordan tenker at de digitale kanalene kan bidra til å gjøre Voice, med sine egne merkevarer, til et ennå sterkere selskap fremover?

Voice lanserte sine første egne nettbutikker i 2017, og bygger i dag en sterk digital organisasjon rundt sine nettbutikker for Match, Boys of Europe, VIC og Jean Paul. Hvordan tilpasser Voice seg til disse endringene, og hvordan skal de digitale kanalene bidra til å gjøre Voice med sine egne merkevarer til et ennå sterkere selskap fremover?

Nicole Seltz (Leder Digital Handel) og Claude Marie Davidsen (CIO), forteller mer om både bransjens utfordringer, effekten av Covid-19 og hvordan Voice nå også er på vei til å bli en digital leder.

Påmelding 

Webinaret er avsluttet. Takk for interessen!

Vil du se webinaret i opptak finner du det her.