Collage av bilder fra Voice Norge

Klesbransjen endres i rekordfart, og Voice styrker sin posisjon i digitale kanaler.

Klesbransjen var ikke den første til å omstille seg digital handel, men opplever nå et endringstempo som overgår de fleste andre bransjer. I Norge har vi sett flere og flere rene nettaktører som selger på tvers av Europa, og selskaper som Zara og H&M investerer også veldig tungt i teknologi.

I dette webinaret spør vi Nicole og Claude Marie hvordan de jobber for å tilpasse seg endringene i klesbransjen. Hvordan tenker at de digitale kanalene kan bidra til å gjøre Voice, med sine egne merkevarer, til et ennå sterkere selskap fremover?

De forteller om både bransjens utfordringer, effekten av Covid-19 og hvordan Voice nå også er på vei til å bli en digital leder.

 

Voice lanserte sine første egne nettbutikker i 2017, og bygger i dag en sterk digital organisasjon rundt sine nettbutikker for Match, Boys of Europe, VIC og Jean Paul. 

 

Påfyll er en serie webinarer der vi tar en prat med spennende personligheter innenfor web, e-handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.

Vil du ha mer Påfyll?

Her finner du mer inspirasjon, ideer og tips om hvordan du får mest ut av din digitale plattform.

Påfyll: Webinar om digital handel fra en start-up, med WoolLand

Annette og Siri i WoolLand

Denne episoden er for deg som vil vite mer om hvilke utfordringer en gründervirksomhet kan møte på veien for å lykkes med netthandel. Guy Markussen, forretningsrådgiver i Epinova, møter Annette Steen Lien, markedssjef, og Siri Sørflaten, designsjef, i WoolLand.

Alle arrangementer