Annette og Siri i WoolLand

Annette og Siri i WoolLand gir oss i denne episoden et innblikk i hvordan de har lykkes som gründere og hvordan de gjennom digitale kanaler skal ta WoolLand ut i verden.

Fra ull til gull - digital handel fra en startup

- Hvorfor må ulltøyet til barn se så utrolig kjedelig ut?, tenkte damene som i 2011 startet WoolLand. Siri lekte med noen skisser på ulltøy med kult design, Annette ble engasjert, en forretningsidé var skapt og WoolLand så dagens lys.

Siden den gang har de designet og utviklet klær, satt opp butikker og ikke minst etablert en meget vellykket netthandel!

Hvilke utfordringer har de møtt på underveis og hvilke grep de har tatt for å lykkes digitalt?

WoolLand takket i 2019 ja til å la seg kjøpe opp av Dale of Norway. Annette og Siri deler også hva de la vekt på i valgene de tok, når de nå jobber med en stor oppgradering av sin digitale plattform sammen med Dale.

 

Påfyll er en serie webinarer der vi tar en prat med spennende personligheter innenfor web, e-handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.

Vil du ha mer Påfyll?

Her finner du mer inspirasjon, ideer og tips om hvordan du får mest ut av din digitale plattform.

Påfyll: Webinar om digital handel fra en start-up, med WoolLand

Annette og Siri i WoolLand

Denne episoden er for deg som vil vite mer om hvilke utfordringer en gründervirksomhet kan møte på veien for å lykkes med netthandel. Guy Markussen, forretningsrådgiver i Epinova, møter Annette Steen Lien, markedssjef, og Siri Sørflaten, designsjef, i WoolLand.

Alle arrangementer