Bama samlet alle sine merkevarer på samme digitale løsning
Bama ønsket å samle alle sine merkevarer på ett sted for bedre kontroll og effektivisering digitalt. Slik hjalp vi dem med å få elleve enkeltstående sider over i én løsning på Optimizely.
Vi har mange ambisiøse kunder - og vi elsker utfordringer. Slikt blir det suksesshistorier av. Se hvordan noen av kundene våre oppnådde målbare resultater med sitt nye nettsted.
Bama ønsket å samle alle sine merkevarer på ett sted for bedre kontroll og effektivisering digitalt. Slik hjalp vi dem med å få elleve enkeltstående sider over i én løsning på Optimizely.
Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Slik hjalp vi Fargerike med å hjelpe kundene sine.
Felleskjøpet ønsket en felles e-handelsplattform for å muliggjøre standardisering på tvers av deres nettbutikker etter oppkjøpet av svenske Granngården.
Selv om Thon Hotels hadde en solid markedsandel på online hotellbooking, følte de at både nettstedet og bransjen hadde stagnert.
Helsetilsynet trengte et digitalt løft for å kunne leve opp til dagens og fremtidens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.
Statnett ønsket en nettside i skyen med færre blokker og sidetyper, som samtidig gjorde at redaktørene lettere kunne jobbe på tvers av innhold.
Med økt netthandel og endret adferd på kjøpesentrene, så Olav Thon Gruppen viktigheten av at de fysiske sentrene holdt seg relevante med en god, digital strategi.