Arbeidene

Vi har mange ambisiøse kunder - og vi elsker utfordringer. Slikt blir det suksesshistorier av. Se hvordan noen av kundene våre oppnådde målbare resultater med sitt nye nettsted.

Bilde av to kvinnelige modeller med trikkegensere på. En hvit og en blå.

Dale of Norway og WoolLand

I 2019 kjøpte det tradisjonsrike selskapet Dale of Norway opp det norske ulltøy-selskapet WoolLand. Sammen har de valgt en løsning som gir muligheter for å samle flere nettbutikker og flere land på samme tekniske plattform.

Les om Dale / WoolLand-prosjektet

Bilde av flislegging

Flisekompaniet

Med Proxima kom Flisekompaniet raskt til testfasen i sitt netthandelsprosjekt, hvor formålet var å automatisere ordrehåndteringen fra nettbutikken.

Les mer om Flisekompaniet

Bilde av en mann som pusser tennene sine sammen med to barn.

Rørkjøp

Rørkjøp ønsket å gjøre det enkelt for sine medlemsbedrifter ved å tilby et helhetlig, sikkert og trygt digitalt tjenestetilbud.

Les mer om Rørkjøp

Bilde fra Trondheims gamle husbebyggelse

Bitastad

Bitastad AS er et trøndersk selskap som eier og utvikler selskaper innen mat og drikke. Du kjenner de kanskje gjennom konseptene Sabrura sushi, Big Bite, Jordbærpikene m.fl

Les mer om Bitastad

Bilde av en dame som viser en mobil med asker kommunes hjemmeside

Asker kommune

Sammen med Asker kommune skal Epinova gjøre gode, digitale tjenester, enda bedre

Les om prosjektet

Bilde av en okse som slikker seg i nesen med tungen

Geno

For å gjøre det enkelt å finne informasjon, nyheter, fakturaoversikt og annen viktig data, hjalp vi Geno med å samle alt på ett sted.

Les mer om Geno

Bilde av to hender som holder blåbær og bringebær

Bama

Bama ønsket å samle alle sine merkevarer på ett sted for bedre kontroll og effektivisering digitalt. Slik hjalp vi dem med å få elleve enkeltstående sider over i én løsning på Optimizely.

Les om Bama

Bilde av en dame som ser på fargeprøver

Fargerike

Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Slik hjalp vi Fargerike med å hjelpe kundene sine.

Les om Fargerike

Bilde av hender som pakker jord rundt en spire

Granngården

Felleskjøpet ønsket en felles e-handelsplattform for å muliggjøre standardisering på tvers av deres nettbutikker etter oppkjøpet av svenske Granngården.

Les om Granngården

Thon Hotels

Selv om Thon Hotels hadde en solid markedsandel på online hotellbooking, følte de at både nettstedet og bransjen hadde stagnert.

Les om Thon Hotels

Bilde av en pc med Helsetilsynets hjemmeside

Helsetilsynet

Helsetilsynet trengte et digitalt løft for å kunne leve opp til dagens og fremtidens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.

Les om Helsetilsynet

Bilde av en høyspentmast

Statnett

Statnett ønsket en nettside i skyen med færre blokker og sidetyper, som samtidig gjorde at redaktørene lettere kunne jobbe på tvers av innhold.

Les om Statnett

Voice

Voice har siden 1988 etablert noen av de mest kjente merkevarene innenfor Norsk klesbransje, og Epinova har vært med på laget helt siden de etablerte sin første nettbutikk i 2018. Nå jobber Voice med å bli aller best i klasse

Les mer om Voice