Arbeidene

Vi har mange ambisiøse kunder - og vi elsker utfordringer. Slikt blir det suksesshistorier av. Se hvordan noen av kundene våre oppnådde målbare resultater med sitt nye nettsted.

Bama

Bama ønsket å samle alle sine merkevarer på ett sted for bedre kontroll og effektivisering digitalt. Slik hjalp vi dem med å få elleve enkeltstående sider over i én løsning på Optimizely.

Les om Bama

Fargerike

Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Slik hjalp vi Fargerike med å hjelpe kundene sine.

Les om Fargerike

Granngården

Felleskjøpet ønsket en felles e-handelsplattform for å muliggjøre standardisering på tvers av deres nettbutikker etter oppkjøpet av svenske Granngården.

Les om Granngården

Thon Hotels

Selv om Thon Hotels hadde en solid markedsandel på online hotellbooking, følte de at både nettstedet og bransjen hadde stagnert.

Les om Thon Hotels

Helsetilsynet

Helsetilsynet trengte et digitalt løft for å kunne leve opp til dagens og fremtidens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.

Les om Helsetilsynet

Statnett

Statnett ønsket en nettside i skyen med færre blokker og sidetyper, som samtidig gjorde at redaktørene lettere kunne jobbe på tvers av innhold.

Les om Statnett

Voice

Voice har siden 1988 etablert noen av de mest kjente merkevarene innenfor Norsk klesbransje, og Epinova har vært med på laget helt siden de etablerte sin første nettbutikk i 2018. Nå jobber Voice med å bli aller best i klasse

Les mer om Voice