Kompleks kundeveiledning på nett
Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Slik hjalp vi Fargerike med å hjelpe kundene sine.
Vi har mange ambisiøse kunder - og vi elsker utfordringer. Slikt blir det suksesshistorier av. Se hvordan noen av kundene våre oppnådde målbare resultater med sitt nye nettsted.
Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Slik hjalp vi Fargerike med å hjelpe kundene sine.
Selv om Thon Hotels hadde en solid markedsandel på online hotellbooking, følte de at både nettstedet og bransjen hadde stagnert.
Statnett ønsket en nettside i skyen med færre blokker og sidetyper, som samtidig gjorde at redaktørene lettere kunne jobbe på tvers av innhold.
Helsetilsynet trengte et digitalt løft for å kunne leve opp til dagens og fremtidens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.
Med økt netthandel og endret adferd på kjøpesentrene, så Olav Thon Gruppen viktigheten av at de fysiske sentrene holdt seg relevante med en god, digital strategi.