Bakgrunn

Epinova lanserte ny hjemmeside på EPiServer CMS6 23. mars 2010. 50 dager før lanseringen startet vi med daglige blogg innlegg om hvordan vi gjennomførte prosjektet:

  • markedsstrategi for internett, brukskvalitet og innhold for web
  • hjemmesiden i forhold til andre kommunikasjonskanaler og sosiale medier
  • teknisk implementering i publiseringsløsningen EPiServer

 

Trinn 19: Planlegge markedsføringskampanje

Vi tror på deling av kunnskap. Bloggsamfunnet handler om å dele sine erfaringer og kunnskaper og til andres.

Vi tror også på forpliktelser og høye krav. Derfor går vi ut og lover lansering av vårt nye nettsted innen 50 dager.

Vårt neste hjemmeside skal bli en av våre beste hjemmesider til nå. Vi skal vise at vi våger og satser tilstrekkelige ressurser på å ta vår egen medisin. Ingen skomakerens barn her...

Vår markedsføring og profilering blir derfor enkel: Hvordan går vi frem for å lage en kjempebra hjemmeside - vårt eget! Hver dag deler vi et trinn fra vår arbeidsprosess med kunder, samarbeidspartnere, konkurrenter og andre interesserte. Dette er vår måte å jobbe på, vi bretter alt ut og er åpne på vår metodikk. Og vi skrur opp forventningene...

Les mer om