Kjøpet står bare for halve kundeopplevelsen

I denne episoden snakker vi om at en vellykket nettbutikk er mye mer enn det som brukeren ser på skjermen. Gode priser, kampanjer og smidig check-out er med på å gi en god kjøpsopplevelse, men selve kjøpet er bare halve kundeopplevelsen!

- En fornøyd kunde er også avhengig av en god leveringsopplevelse. For før kunden får varen i hånda kan det skje mye rart, og det er det vi skal snakke om i dag, innleder Arild.

 

Påfyll er en serie webinarer der vi tar en prat med spennende personligheter innenfor web, e-handel og omnikanal. Gjennom Påfyll ønsker vi å gi deg som jobber digitalt nye ideer ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.

Vil du ha mer Påfyll?

Her finner du mer inspirasjon, ideer og tips om hvordan du får mest ut av din digitale plattform.

Påfyll: Webinar om digital handel fra en start-up, med WoolLand

Annette og Siri i WoolLand

Denne episoden er for deg som vil vite mer om hvilke utfordringer en gründervirksomhet kan møte på veien for å lykkes med netthandel. Guy Markussen, forretningsrådgiver i Epinova, møter Annette Steen Lien, markedssjef, og Siri Sørflaten, designsjef, i WoolLand.

Alle arrangementer