• Startdato
  • Sluttdato

Påfyll: Når AI møter produktdata, 14. september

14. september skal det handle om PIM og produktdata. Et område hvor det ofte er mye å hente og hvor de beste sparer veldig mye tid og har bedre konverteringsrate enn konkurrentene.

"PIM salabim" Når AI møter produktdata

Program

  • 08:00 Dørene åpnes - vi byr på kaffe, juice og enkel frokost. 
  • 08:30 Thomas E. Aalerud. seniorrådgiver i Epinova:
    "Slik jobber du effektivt med PIM og god produktinformasjon." Thomas snakker om hvordan du rydder opp i kaoset, bygger effektiv produktinformasjon, og hvorfor PIM er som en superkraft for bedriften din!
  • 09:00 Morten Næss, EVP Technologi i Bluestone PIM:
    "Hvordan AI integreres i PIM-systemer og hvordan det påvirker deg."
  • 09:30 Pause
  • 09:40 Panelprat: "Praktisk bruk av AI i PIM - blir mennesket borte?"
    I panelet deltar Magnus Bakken, Chief Digital Officer i Fritzøe Engros sammen med Geir Ivar Refset, Tech Lead i Saint Gobain som vil dele sine erfaringer og tanker om tema.
  • 10:00 Oppsummering og slutt

Bli gjerne igjen etter klokken 10 for en prat med oss!

Arrangementet gjennomføres i våre nye lokaler, i NOVA House, på Karl Johans gate 16. Inngangen finner du ved siden av Hennes & Mauritz, vis a vis Lyko.

Påmeldingen er nå stengt.

Om Thomas E. Aalerud og Morten Næss

Sammen med en av våre dyktige partnere, Bluestone PIM, byr vi på mye nyttig innsikt og påfyll for alle som jobber med e-handel. Bluestone PIM er en av de som kan aller mest om hvordan selskaper bør tenke rundt produktinformasjonshåndtering og vi gleder oss til å vie hele dene morgenen til PIM og produktdata.

Thomas E Aalerud ble en del av Epinova som rådgiver i 2022. Han har over 25 års erfaring innen kommunikasjon og salg i digitale flater, som strekker seg over ulike bransjer og markeder. Han bruker sin ekspertise til å bistå kunder med å oppnå suksess og vekst gjennom smarte løsninger og gode kundeopplevelser, samtidig som han målrettet tar tak i mulighetene som oppstår. Han har ekspertise innen PIM & MDM, strategisk planlegging og målbar datadrevet utvikling.
Morten Næss er EVP Technologi i Bluestone PIM, der han hjelper globale merkevarer med å nå sine digitale ambisjoner. Morten har mer enn 20 års erfaring innen IT og e-commerce, han er også en hyppig podcast-gjest og foredragsholder i sin bransje.

Påfyll er en serie eventer der vi tar en prat med personligheter innenfor web, e-handel og omnikanal, for å gi deg nye ideer, nyttig inspirasjon og relevant innsikt.