
Disse bruker Proxima
Proxima brukes av flere store norske selskaper, blant annet Bitastad, Rørkjøp, Dale of Norway og WoolLand.
Vi sier at Proxima er bygget på erfaring, og rigget for vekst, fordi den har blitt utviklet over tid og er et resultat av erfaring og kundenes behov.
Proxima utvikles kontinuerlig. Det betyr at vi fortløpende legger til nye funksjoner som våre kunder kan ta del av. Samtidig passer vi på at løsningen er oppdatert med tanke på ytelse, sikkerhet, universell utforming, personvern etc.
Proxima består av 4 hovedkomponenter, som vi forklarer mer i detalj nedenfor.
Designsystemet gjør det mulig å implementere store grafiske endringer på tvers av flere løsninger. Det er enkelt å utforme et nytt løsningskonsept i en multisite-løsning, samt utvikle nye prototyper raskt.
For at nettstedet eller nettbutikken skal fungere godt, trengs mye ulik funksjonalitet, og koblinger mot støttesystemer. Proxima inneholder mange moduler som er klargjort for implementering. Vi utvikler også nye moduler fortløpende. Ved å benytte ferdige moduler vil prosjektet spares for flere tidkrevende prosesser. Vår erfaring sier at Implementeringstiden per tjeneste eller funksjon kan reduseres med 30%-70%.
All grunnfunksjonalitet og nødvendige maler ligger definert i rammeverket. Det er bygget opp over lang tid fra implementering av Optimizely-løsninger innenfor både e-handel, samhandling og selvbetjening.
Integrasjonene i vårt rammeverk er bygget rundt en tjenesteplattform. Tjenesteplattformen kan beskrives som et «sentralbord» som lar alle de ulike systemene snakke med hverandre på en enhetlig, effektiv og sikker måte.
Tjenesteplattformen har mange fordeler:
Vi har mye mer å fortelle og vise frem om Proxima. Ta gjerne kontakt om du vil høre mer om noen av kundene som allerede har tatt Proxima i bruk, priser eller se en demo.
Proxima brukes av flere store norske selskaper, blant annet Bitastad, Rørkjøp, Dale of Norway og WoolLand.