Digital strategi og rådgivning

Vår viktigste oppgave er å være en støttespiller for din organisasjon, slik at dere kan lykkes digitalt. Vi bruker behovsforståelse, helhetlig overblikk og fokus på kontinuerlig forbedring for å gi råd om hvilke innsatsområder som gir mest verdi.

To kollegaer i samtale

Strategi og mål

Med enhver investering følger en forventning om avkastning. Derfor er det naturlig at organisasjoner forventer at digitalsatsingen skal føre til økt fortjeneste, kundemasse eller omdømme – enten det er nettsted, nettbutikk, intranett eller omnikanal de investerer i.

Epinova jobber både med organisasjoner som er født digitale, de som har måttet omstille seg fra fysisk til digitalt og de som har et bein i begge leire. Felles for dem alle er at kravene de møter fra kunder, brukere og ansatte stadig er i endring.

For å klare å levere til forventningene, må organisasjoner ha en plan for hvordan de kan tilpasse seg nye krav. Det gir nemlig lite gevinst å løse gårsdagens problemstillinger – men det samme kan sies om å løse problemstillinger som ikke underbygger organisasjonens forretningsmål!

En digital strategi er altså ikke hugget i stein, men en dynamisk rettesnor som hjelper organisasjonen å tilpasse tiltakene sine etter målet. Uansett om dere er i en forvaltningsfase, vurderer et nytt prosjekt eller ikke helt vet hva neste steg er, kan våre rådgivere hjelpe dere å definere en tydelig vei videre.

Nå dine forretningsmål

Vi hjelper deg med å definere gode mål for digitalarbeidet, som er i tråd med deres forretningsmål. Spesifisering, planlegging og implementering av tiltak er noe av det vi kan!

Kartlegging

For å nå dine mål starter vi med en kartlegging av løsningens nå-situasjon og potensiale. Sammen tegner vi opp et veikart for teknologivalg, oppgradering og migrering.

Prioritering og coaching

Vi har lang erfaring med prioritering av backlog, med fokus på nytte og verdi. Vi coacher deg i Optimizely-økosystemet for en mest mulig effektiv redaktørvirksomhet.

Digital strategi og rådgivning oppsummert

  • Bistand til å definere gode mål for digitalarbeidet, som er i tråd med organisasjonens forretningsmål
  • Kartlegging av løsningens nå-situasjon og potensiale
  • Veikart for teknologivalg, oppgradering og migrering
  • Spesifisering, planlegging og implementering av tiltak for å utløse potensialet
  • Prioritering av backlog med fokus på nytte og verdi
  • Coaching i Optimizely-økosystemet og rådgivning om effektiv redaktørvirksomhet

Inspirasjon og innsikt

En illustrasjon med teksten Digital Handel 2023 i hvit tekst på en mørk makgrunn

Digital Handel 2023

Norges første undersøkelse om hvordan det står til i norsk e-handel. Tilstand, trender og tiltak.

Last ned rapporten

Omnikanal-guide

Vi har laget en guide som inneholder det vi mener er viktig å sette fokus på, for å lykkes med samspillet mellom fysisk og digital handel.

Last ned omnikanal-guiden

Illustrasjonbilde av guiden e-handelstrender 2023

Hvordan skal vi vinne kundene i 2023?

Vi har laget en guide som gir deg oversikten over hvilke e-handelstrender vi mener det er viktig å ha et aktivt forhold til.

Last ned e-handelsguiden

Vi kan hjelpe deg med å lykkes digitalt

Enten det er nettsted, nettbutikk, intranett eller omnikanal du har investerert i, kan vi rådgi på hvordan du får best avkastning. Ta kontakt for en prat.

  • Morten Blomfeldt

    Kundesjef CCO

    • Epost:
    • Telefon:
  • Ann Kristin Sørensen

    Seniorrådgiver digital handel CMS, Commerce

    • Epost:
    • Telefon:
  • Bilde av Arild Henrichsen

    Arild Henrichsen

    Rådgiver strategi og teknologi, Optimizely-ekspert OMVP, Commerce, CMS, .Net

    • Epost:
    • Telefon:
  • Illustrasjonsbilde ansatt

    Trond Sønju

    Seniorrådgiver Commerce, PIM

    • Epost:
    • Telefon: