Driver du både fysisk og digital handel?

Last ned vår omnikanal-guide.

Denne guiden inneholder det vi i Epinova mener det er viktig å sette fokus på for å lykkes med dette samspillet mellom fysisk og digital handel.

Jeg samtykker til at Epinova kan kontakte meg med relevant informasjon. Les vår personvernerklæring*

Vår rådgiver for digital handel, Ann Kristin Sørensen, har bakgrunn som netthandelsansvarlig fra ulike virksomheter. Hun har flere ganger opplevd at samspillet med de fysiske butikkene har vært altfor dårlig.
- Kanskje var det en stor kampanje som ikke var samkjørt, at ingen hadde tenkt på at jeg trengte helt andre produktdata på nett eller at returer ble både frustrerende for butikkene og dyrt for selskapet, forteller Ann Kristin.

- Det viser seg at det sjelden gir spesielt gode resultater når enten de fysiske butikkene eller nettbutikken alene får for mye fokus. Jeg har også sett hvordan de beste bedriftene utnytter muligheten til å levere fantastisk verdi for sine kunder på en måte som en ren nettaktør eller en aktør uten nettbutikk vil slite med å matche. Med det som utgangspunkt Ann Kristin har vi skrevet en guide for deg som har både fysisk og digital handel.

Bilde av Ann Kristin

Ann Kristin har erfaring innen oppbygging og drift av både fysiske og digitale butikker og har sittet på flere sider av bordet som daglig leder, innkjøper, selger, produktsjef, markedssjef og e-commerce manager i både små og store bedrifter. Som rådgiver kan hun hjelpe deg med å videreutvikle og bygge langsiktige kundeløsninger som skalerer, spesielt når det kommer til strategi, personalisering, eksperimentering og dataanalyse.


Vår personvernpolicy

  • Strategi
  • E-handel