• Publisert
  • 1 min

Epinova Customer Success Partner of the Year i Europa 2021!

Vi er ekstra stolte av å vinne en pris som anerkjenner at vi leverer godt håndverk og god rådgivning. Spesielt hyggelig at det kommer fra de som jobber direkte med oss gjennom onboarding og support av nye kunder.

Under Optimizelys partner konferanse forrige uke, delte Optimizely mange spennende nyheter til over 400 deltagere fra Norden, Europa og Nord Amerika. Konferansen inneholdt forum for utviklere, selgere og markedsførere, med spennende faglige diskusjoner. Det er også her den årlige partner-prisutdelingen finner sted. 

Epinova gikk heller ikke denne gangen stille i dørene. Vi ble tildelt hele to priser. Customer Succsess Partner of the year for Europa og for Sverige!

Customer Success prisen deles ut til partnere som jobber med etablering av løsninger i Optimizelys skyplattform på vegne av sine kunder. Begrunnelsen er basert på innspill fra Optimizely sitt customer success team, samt de som jobber direkte med oss gjennom onboarding og support.

- Når Epinova er involvert, er det sjeldent eller aldri problemer. Dere er løsningsorienterte og har høy kompetanse. Onboardingressursene vil gjerne jobbe med dere og de norske kundene. Gratulerer, vel fortjent!, sier Steve Celius, Country Manager i Optimizely Norge i sin begrunnelsen.

- Vi tar ydmykt, men samtidig stolt imot denne prisen. Det er hyggelig å få en bekreftelse på at vi leverer god kvalitet i komplekse prosjekter. Spesielt motiverende å få denne prisen i konkurranse med alle de andre dyktige partnerne der ute, sier Kristian Borg, CTO Epinova.

Vi takker alle som har gitt bidratt til at vi har vunnet prisen, og gratulerer samtidig vårt svenske søsterselskap, Epinova AB. Det er motiverende at det gode samarbeidet med våre kunder blir premiert. Vi ser frem til flere suksessrike samarbeid i tiden fremover.

Les også