Prosjektene
Vi har mange ambisiøse kunder - og vi elsker utfordringer. Slikt blir det suksesshistorier av. Se hvordan noen av kundene våre oppnådde målbare resultater med sin nye e-handelsløsning eller nettsted.
-
Forbedret digital opplevelse for Culinas kunder
Culina fikk en ny e-handelsløsning som gjør det enklere for kundene å finne og bestille utstyr til storkjøkken og serveringssteder.
-
Felles bestillingssystem for både take away og restaurantopplevelser
Med én plattform fikk Bitastad bedre kontroll, lavere kompleksitet og raskere onboarding av nye konsepter og restauranter.
-
Én teknisk løsning – flere markeder, flere merkevarer
Dale of Norway og WoolLand fikk én teknisk løsning for flere nettbutikker og markeder, med rask oppstart og bedre kundeopplevelse.
-
Fra manuell til automatisert ordrehåndtering
Flisekompaniet brukte Proxima for å automatisere ordrehåndteringen fra nettbutikken, og kom raskt i gang med testfasen.
-
Felles e-handelsplattform for Felleskjøpet og Granngården
En felles plattform muliggjorde standardisering på tvers av nettbutikkene etter Felleskjøpets oppkjøp av Granngården.
-
Fra butikk til nett – Fargerike digitaliserer den personlige rådgivningen
Fargerike ønsket å videreføre sin fagkompetanse fra butikk til nett. Løsningen ga kundene like god hjelp digitalt.
-
Ny PIM-løsning for Brødrene Dahl
Brødrene Dahl hadde nesten 700.000 varelinjer og 300.000 aktive varer i sortiment, hvor produktinformasjon ble forvaltet i et eldre PIM-system. Vi fikk utfordre eksisterende system, kartlegge og ta i bruk mulighetene som lå i bytte av systemleverandør.
-
Nytt PIM-system, for en felles masterdatabase, hos Felleskjøpet og Granngården
Da Felleskjøpet Agri valgte et PIM-system trengte de også en samarbeidspartner for å implementere løsningen og utvikle en ny datamodell for produktinformasjonshåndtering.
-
Norwegian til skyen – med en oppgradert og bærekraftig nettløsning
Med fem nettsteder på tretten språk har Epinova hjulpet Norwegian med å oppgradere og flytte sin Optimizely-løsning til skyen, og sikret en sømløs overgang med bedre sikkerhet og skalerbarhet.
-
Et mer tilgjengelig Helsetilsyn – med fokus på brukernes behov
Helsetilsynet trengte et digitalt løft for å kunne leve opp til dagens og fremtidens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.
-
Mer enn bare en nettbutikk for bestilling av oksesæd
Slik lagde vi "Tinder for okser"
-
Alle Bama sine merkevarer samlet på ett sted
Bama samlet alle sine merkevarer i én digital løsning på Optimizely for bedre kontroll og effektivisering.
-
Olav Thon Gruppens digitalisering av egne kjøpsentre
For å møte endret handleatferd digitaliserte Olav Thon Gruppen kjøpesentrene sine for å sikre fortsatt relevans.
-
Nødvarsel fra myndighetene
DSB, i samarbeid med Politiet og NKOM, har etablert Nødvarsel på mobil på oppdrag fra Justis- og beredskapsdepartementet.
-
Gode, digitale, tjenester for Askers innbyggere
Epinova samarbeider med Asker kommune for å forbedre deres digitale tjenester gjennom tydelig kommunikasjon, forenklede prosesser og økt selvbetjening.
-
En felles plattform for både B2B og B2C
Rørkjøp ville gjøre det enkelt for sine privatkunder, proffkunder og medlemsbedrifter ved å tilby et helhetlig, sikkert og trygt digitalt tjenestetilbud.
-
Enklere publisering og bedre sikkerhet for Statnett i skyen
Statnett ønsket en nettside i skyen med færre blokker og sidetyper, som samtidig gjorde at redaktørene lettere kunne jobbe på tvers av innhold.